Nuk është hera e parë që një studim e lidh kafen me lumturinë, shkruan lifestyle.everyeye.it.

Megjithatë, studiuesit e Universitetit Fudan në Shangai (Kinë) kanë shkuar më tej, duke analizuar një nga mostrat më të mëdha ndonjëherë për të thelluar lidhjen mes konsumit të të ashtuquajturit “ari i zi” dhe shëndetit mendor.

Përfundimet e kërkimit janë publikuar në revistën “Journal of Affective Disorders” dhe vijnë nga analiza e të dhënave të 461.586 personave gjatë një periudhe prej 13 vitesh.